Cheska's Store

I had so much fun at Bloggers United 4!


Ack! I know this is a late post already, but I still wanna write about my superb Bloggers United experience anyway! :D Bloggers United 4 was my first- ever bazaar stint: It was pretty tiring but at the end of the day, 'twas fun because I was with bazaaristas whom I know so that made the waiting period more tolerable, I got to meet some of my dear readers in the flesh and took some great photos with them too, and most especially, I was able to get rid of some closet clutter and made good Christmas money at the same time! :D

I was beside my dear Charizard, (terms of endearment with Sophie) Sophie of Beautynomics and the lady behind Charm Makeup Brushes.



 That's my pretty mother over there, who decided to stay with me until I was able to sell a good number of stuff. Mothers don't really let us down, eh? :)

I sold most of my rarely used clothing, shoes and bags, and mom threw in a couple of her stuff too. The bazaar was from 10am to 12am. I came late at 11 a.m., but was able to sell out almost everything by 4pm. Unfortunately, I didn't attend the second day because I had none to sell any longer. :p

Look who paid us a visit, Liz Lanuzo of Project Vanity!

My haggard look after Bloggers United 4, yet I seem pretty happy and fulfilled in this photo. :)

Bloggers United's vision is to help various charities around the metro. If there's one thing that I love about the local blogging community, it's that we're always ready to stand up for a good cause. That said, please support the next Bloggers United bazaars. There's another one this coming May, so I hope to see more of my readers there!

To Aisa, Ana, and all those who made this bazaar possible, I couldn't thank you guys enough for inviting me to join. Until the next bazaar! :D And to all those who bought my stuff, some of you may not be reading my blog but I'd still like to thank you guys anyway. :D

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Beauty. Fitness. Fashion. Food. Travel. Unicorns. World Peace. Digify Corporation.

11 Lovely Thoughts

  1. Wow teh, ang bongga ng haggard look mo! That's the most beautiful haggard look I've ever seen! Hehe! :happy and fulfilled" -truly, beauty radiates from the heart <3

    ReplyDelete
  2. Hi Martha! Just wanted to leave a comment here. This is actually my first time to comment on your blog. Just wanted to say i truly enjoy reading your blog! :) Never realized how hooked I am on your blog till now. Think I've been reading it for a couple of months now!

    I'm not gonna lie though, when I first came across your blog, I thought to myself, "Sheeesh. Here's another vain, self-pretentious, wannabe blogger!" (Hey, I'm not gonna mince words. I did say I wasn't gonna lie right? :P )

    ANYWAY, I'm happy to be proven wrong! :) I think you're an all around nice gal, and I can say with all honesty that I'm a fan! I enjoy reading ALL your blog posts, from makeup tips/ products to try, food or OOTD posts. Lahat talaga! :) I particularly love (upon observation on your posts/ comments to your readers) that you're not out there to please anybody. You're just being yourself. I dunno, somehow I got that vibe from you. Anyhoo, this is a pretty long comment na no. Sorry, just having a total fan girl moment. LOL! Just keep doing whatever your doing Martha! Happy holidays to you and your family!

    ---xoxo,
    elle

    ReplyDelete
  3. Hi Martha! Just wanted to leave a comment here. This is actually my first time to comment on your blog. Just wanted to say i truly enjoy reading your blog! :) Never realized how hooked I am on your blog till now. Think I've been reading it for a couple of months now!

    I'm not gonna lie though, when I first came across your blog, I thought to myself, "Sheeesh. Here's another vain, self-pretentious, wannabe blogger!" (Hey, I'm not gonna mince words. I did say I wasn't gonna lie right? :P )

    ANYWAY, I'm happy to be proven wrong! :) I think you're an all around nice gal, and I can say with all honesty that I'm a fan! I enjoy reading ALL your blog posts, from makeup tips/ products to try, food or OOTD posts. Lahat talaga! :) I particularly love (upon observation on your posts/ comments to your readers) that you're not out there to please anybody. You're just being yourself. I dunno, somehow I got that vibe from you. Anyhoo, this is a pretty long comment na no. Sorry, just having a total fan girl moment. LOL! Just keep doing whatever your doing Martha! Happy holidays to you and your family!

    ---xoxo,
    elle

    ReplyDelete
  4. Hi Martha! Just wanted to leave a comment here. This is actually my first time to comment on your blog. Just wanted to say i truly enjoy reading your blog! :) Never realized how hooked I am on your blog till now. Think I've been reading it for a couple of months now!

    I'm not gonna lie though, when I first came across your blog, I thought to myself, "Sheeesh. Here's another vain, self-pretentious, wannabe blogger!" (Hey, I'm not gonna mince words. I did say I wasn't gonna lie right? :P )

    ANYWAY, I'm happy to be proven wrong! :) I think you're an all around nice gal, and I can say with all honesty that I'm a fan! I enjoy reading ALL your blog posts, from makeup tips/ products to try, food or OOTD posts. Lahat talaga! :) I particularly love (upon observation on your posts/ comments to your readers) that you're not out there to please anybody. You're just being yourself. I dunno, somehow I got that vibe from you. Anyhoo, this is a pretty long comment na no. Sorry, just having a total fan girl moment. LOL! Just keep doing whatever your doing Martha! Happy holidays to you and your family!

    ---xoxo,
    elle

    ReplyDelete
  5. Hi Martha, wasn't able to go to BU4. Had to cover an out-of-town event for work. But congrats on the success of your booth! :D

    ReplyDelete
  6. Nice... Hope maulit ang reunited nang mga blogger.... Di ako nakapunta sayang sana nakabuy ako... next time...

    ReplyDelete
  7. Ahhh those brushes!! Too bad I was not able to make it :/

    Angel
    http://angeldiamante.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. hi ms m. saan to? i spot melissa bambi n a pair n high heeled forgot the name. too bad i ddnt know about this from before i wouldve loved to het some of ur stuff n meet u;-)

    ReplyDelete
  9. wow ang haba ng previous comment. anyway same way feeling here...im just couple months reader of Ms. Martha!:)

    ReplyDelete
  10. wow naks ang lakas ng benta mo 1st day palang! saan pics with the readers im curious how do they look like. :)
    hope i can go to next bazaar, ayaw ko kasi sa maraming tao, parang tinitignan ko palang napapagod na ako at naiinitan haha!
    sana ganyan din ang haggard look ko! choz!

    ReplyDelete
  11. Ann: Hahaha! Thank you dear! :D

    Anonymous: Hey there and welcome to TBJ! :D I really loved your comment that's why I've approved all three of it! :D Thanks for the kind comment---it keeps me wanting to get better at what I do. Hope you're enjoying my posts! :D Happy Holidays! :)

    Jenny: There's always a next time, and I hope to see you then. :)

    Ohms: Thank you dear! :D

    Angel: Sayang! Sophie and I could've met you sana. :) Next time! :)

    Eloise: Hi there! It was at World Trade Center, although Bloggers United change locations every time. See you at Blogger United 5 then! :)

    Gellie: Thank you and see you soon! :D

    Kay: Bloggers United 5 this coming May 2013. Please watch out for it! :)

    ReplyDelete

Thank you for your comments!